Vrtićanci su razgovarali o hladnoći, ledu i snijegu. Proučavajući enciklopedije, slikovnice, karte, globus i fotografije zaključili su kako ga najviše ima na polovima ( Sjeverni i Južni ). Saznali su koje životinje tamo obitavaju, ima li ljudi i čime se bave, čime se životinje hrane, gdje žive pingvini itd.
Zima u našem kraju potaknula je djecu na likovnu aktivnost: „Naš grad zimi“.Svoje oduševljenje snijegom, pahuljicama i zimskim aktivnostima pokazali su boravkom na otvorenome, a kasnije su prekrasnim likovnim radovima ukrasili vrtićke panoe.
Boravak na svježem zraku u svim vremenskim uvjetima ima pozitivan utjecaj na cjelokupni psihofizički i senzorički razvoj djeteta. Djeca u neposrednom kontaktu sa snijegom i ledom dobivaju mogućnost razvijanja taktilne percepcije te na taj način smanjuju taktilnu preosjetljivost.
Tjelesni pokret i senzorika (osjet) od najranijeg djetinjstva sudjeluju u poticanju optimalnog razvoja mozga i živčanog sustava.
U pričama o zimi, djeci su se najviše svidjele slikovnice: „Najbogatiji vrabac na svijetu“(Eduard Petiška) i „Zeko i potočić“( Branimir Mihaljević)
Djeca produbljuju svoja znanja i na ostalim područjima razvoja:
Glazbeno izražavanje (pjesme: Pahuljice, Snješko, Padaj, padaj snježiću, Baka zima…)
Početno čitanje i pisanje: slikopriče, slikovnice, rebusi, križaljke…
Matematičke igre: Prebroji grude snjegoviću
Stolno-didaktičke igre vezane uz zimski sadržaj: Nahrani pingvina
Radno-praktične aktivnosti: Izrada snjegovića od plastičnih čaša
Istraživačke aktivnosti: slikanje ledom, oslikavanje snijega temperom…