OPĆINA PETRIJANEC UČENICIMA KUPUJE BILJEŽNICE, KAJDANKE I PISANKE TE LIKOVNE MAPE I GEOMETRIJSKI PRIBOR

U općini Petrijanec ove će godine prvog dana nastave u školskoj godini 2019./2020., učenike osnovne škole na stolu dočekati nove bilježnice, kajdanke i pisanke, likovne mape, geometrijski pribor (dva trokuta, ravnalo, kutomjer i šestar) olovke i gumice za sve učenike.

Rezultat je to Odluke općinskog načelnika Željka Posavca koji je kupnjom školskih bilježnica i školskog pribora želio olakšati izdatke roditeljima za narednu školsku godinu.
Tako će nove bilježnice, osim učenika Osnovne škole u Petrijancu, dočekati i učenike Područnih škola Nova Ves i Strmec Podravski.

Za ovu će inicijativu iz općinskog proračuna općine Petrijanec biti će izdvojen kompletan iznos.

Preuzimanje dužnosti načelnika 2017.-e godine, jedna od prvih Odluka koju sam donio kao načelnik bila je kupnja bilježnica za sve učenike Osnovne škole Petrijanec i PŠ Strmec Podravski i Nova Ves Petrijanečka, drago mi je da smo sa tom praksom nastavili već treću godinu zaredom, a iduće godine predložiti ćemo u proračunu još veći iznos za nabavku pribora i bilježnica a sve u cilju kako bismo olakšali roditeljima početak školske godine. Prošle smo godine po prvi puta stipendirali učenike, a nastavili smo sa stipendijama i za studente, te ćemo i ove godine stipendirati i poticati i učenike za izvrsne rezultate kao i studente- Željko Posavec

Ovo je još jedna pozitivna mjera kojom će Općina olakšati žiteljima školovanje svoje djece. Na jesen se kreće ponovno sa produženim boravkom koji se u Osnovnoj školi Petrijanec održava također od 2017-e godine.

Program produženog boravka omogućuje učenicima redovitost u pisanju domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva prema nastavnom planu i programu za pojedini mjesec, te zadovoljavanje osobnih interesa i razvijanje vještina kroz individualni i grupni rad, a provodi se u toku nastavnog dana u trajanju od 11:30 do 16:30. sati. Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave; u njemu se povezuju rad, igra i učenje s ciljem stvaranja pozitivnog radnog ozračja u kojem će dijete učiti kako biti samostalno, stvarati pozitivnu sliku o sebi kroz otkrivanje različitih izvora učenja.